Re: Problemy z siecią WiFi

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 02:34:12 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <mk(USUNTO)@namyslow.net> napisał w wiadomości
news:ff0fm7$5k9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To czemu odbieranie działa szybko?

Ja niestety moge tylko strzelac, ale moze problem lezy np w firewallu lub w
antywirusie (tego drugiego komputera) - moze one sa odpowiedzialne za taki
spadek predkosci... sprobuj testowo wylaczyc..

poza tym sprobuj testowo laptopa podlaczyc po kablu i porownac -
przynajmniej bedziesz wiedzial, czy problem dotyczy wifi, czy tez jest to
problem na ktoryms z komputerow...

jesli problem dotyczy wifi - sprobuj potestowac na innych kanalach - podobno
czasem pomaga (chociaz ja sam tego nie probowalem) :)

Pozdrawiam
Michal