Re: 2 dyski

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 02:08:26 MET DST

Użytkownik "Wojtek Malina" <wojtek_malina@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ff0rku$4mh$1@inews.gazeta.pl...

> to zalezy.

eech, bys sie chlopie wysilil :)

to zalezy przede wszystkim od tego, czy sa podpiete na tym samym kablu, czy
na osobnych... albo co jeszcze kazdy z nich ma podpiete do swojego kabla...
Na kazdym kablu (jesli oczywiscie mowimy o kanalach IDE) mozesz podlaczyc 2
urzadzenia (master i slave), ale system zwalnia do tego wolniejszego - takze
strata predkosci moze byc dosc spora, jesli sprzety dzieli sporo czasu
rozne...

Pozdrawiam
Michal