Re: dongle bluetooth

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Sun 14 Oct 2007 - 15:34:34 MET DST

Luke Filewalker pisze:
> czytalem wiele watkow na temat dongli bluetooth i wiekszosc
> konczy sie konkluzja, ze tanie sa do kitu, wsrod drozszych modeli
> kazdy ma jakies wady a najlepszy jest jeden z dwoch modeli
> Blue Take BT007SX lub Pentagram FangPro P3011 ... BlueTake
> nawet jak figuruje w katalogach (np. w komputroniku) to i tak
> w praktyce jest juz nie do zamowienia ... i tak na wiekszosci stron ...
> kazdy to trzyma w ofercie a nikt juz nie ma ...
>
> Problem zatem w tym, ze jak juz sie wie, ktore modele sa najlepsze
> to rynek jest tak totalnie przetrzebiony, ze nie ma gdzie kupic ...
> [...]
Dwa tygodnie temu kupiłem Pentagrama FangPro P3011 i nie było problemów
ze znalezieniem oferty (co prawda w komputroniku też go wtedy nie było),
więc raczej wycofany ze sprzedaży nie jest. Co do samego dongla to
działa ok, łączyłem się z telefonami różnych producentów (każdy kolega
jak wpada chce od razu wypróbować ;) i nie było problemów, mogę więc
polecić.

--
Pozdrawiam, Maciek
Życzę miłego dnia :)