Re: Składam kompa.

Autor: newsy z onetu <newsyzonetu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 23:31:15 MET DST

> Sorki - mam od wielu lat wstręt do tej marki.Być może coś się zmieniło
> ale wstręt pozostał :P

ciche? tak
dobre? wszyscy zachwalają, mi w ciągu jednego roku trzy różne dyski
samsunga (80, 250 i 160GB) na SATAII "padły", wszystkie nowe, na
gwarancjach, z różnych sklepów. pierwsze dwa elektronika, ostatni bad
sectory (zaznaczam oczywiście, że dyski kupione, włożone do kompa i
spokojnie sobie pracowały bez żadnego przenoszenia itp)
może to jakaś moda na samsungi.. nie wiem, może mam pecha do nich..
jakieś 40 dysków seagate przeszło przez moje komputery i NIGDY nie było
żadnego problemu. problemy były z Samsungami (najwięcej), WD (też
całkiem sporo), Hitachi
poza powyższymi w ilościach większych, kilka innych dysków miałem, bez
problemów, ale po pojedynczych przykładach nie chcę ogólnej opinii robić