plytka obudowa desktop

Autor: JIL <abdesign_at_usun.wp.pl>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 20:06:15 MET DST

Witam

poszukuje do szafki rtv obudowy ktora po prostu sie tam zmiesci
szukam od dluzszego czasu i nic, nie mam jakis nadzwyczajnych
wymagan, zeby sie zamknac w szafce wraz z kablami musi miec
max wymiary h=20cm . szer= 44cm, glebokosc 36cm
no i musi wejsc do niej standardowy zasilacz i standardowe
karty rozszerzen - istnieje taka czy jestem skazany na zakup
jakiegos gotowego media center?
zal mi radeona 9600 aiw moblinego athlona, pasywnego zasilacza
karta pobiera raptem 20W procesor 25W - jestem skazany na piec
chociaz go nie potrzebuje?

pozdrawiam i z gory dziekuje

artur