Re: Przycinanie komputera

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_at_bez_spamu.ens.net.pl>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 16:54:10 MET DST

Użytkownik "Piotr Rezmer" <piotr.rezmer@bez_spamu.ens.net.pl>
> Chyba znalazłem przyczynę. Odpaliłem HD Tune i okazuje się że dość często
> szybkość transferu na dysku spada ze średniej 52MB/s do kilku 5.3 MB/s.
> Prawdopodobnie akurat w tym miejscu znajdują się jakieś pliki systemowe.

To jednak nie to, okazuje się, że chyba wszystkie te płyty główne (FoxConn
6150K8MD) mają problem z dźwiękiem. Być może problem dotyczy wszystkich płyt
głównych korzystających z nForce4. Powtórzyłem testy na XP, problem jest
mniej upierdliwy, ale też XP lepiej sobie radzą na 1GB RAM niż Vista. Na
forach dyskusyjnych krążą opinie że może być konflikt na komunikacji SATA i
Ethernet.

--
pozdrawiam
Piotr