Re: "Dysk" do starego laptopa

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 15:53:16 MET DST

Rafał Zawierta nastukał(a):

> W moje ręce wpadł starawy Compaq (coś około 700MHz, 256 RAM). Poza tym,
> że to stary klocek bez baterii, to jednak się odpala jeszcze (choć dysk
> w nim umiera, bad sectory itp).
>
> Chcę z niego zrobić laptopa do prezentacji (czasem trzeba gdzieś komuś
> na dzień, dwa dać sprzęt na targi itp). I teraz pytanie: lepiej
> (finansowo i sprzętowo) wsadzić tam jakiś dysk do 10GB czy przelotkę i
> kartę pamięci CF. (Docelowo pod WinXP, ale to mało istotne.)

CF-ki, przynajmniej ta ktora testowalem (Kingston 512MB) pracuje na takiej
przelotce tylko w trybie PIO i przy jakichs slabych transferach, gorszych od
nominalnych.. Bywaja tez karty z trybem UDMA, przemyslowe, ale te juz
kosztuja wiecej. Jakbys tam wsadzil jakis nowy dysk, 40, a najlepiej 80GB, to
komp powinien dostac niezly dopal, taka 10-tka bedzie sie slimaczyc...

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...