Re: Komputer ¦wiat - pytanie

Autor: Kot Ogrodnika <sp_at_mik.nie.pl>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 22:19:22 MET DST

> Nie wiem czy do koñca w±tek bêdzie zwiazany tematycznie z grup±, ale
> my¶lê, ¿e w jakim¶ stopniu tak. W sierpniu zamówi³em u nich kilka
> numerów archiwalnych, pieni±dze przela³em 21 sierpnia. Przesy³ka d³ugo
> nie nadchodzi³a, wiêc napisa³em zapytanie do firmy. Otrzyma³em
> odpowied¼, ¿e przesy³kê nadano 23 sierpnia. Jednocze¶nie przyjêto
> reklamacjê i wys³ano przesy³kê raz jeszcze jako list polecony. To by³o
> 18 wrze¶nia. Przesy³ka nie nadchodzi³a, wiêc 10 pa¼dziernika napisa³em
> kolejne zapytanie i pro¶bê o podanie dok³adnej daty wysy³ki oraz numeru
> [...]

Korzystajac z okazji chcialbym zadac pytanie.
Otoz czasem kupuje paste do zebow na ktorej
jest taki dodatkowy pasek na tubce gdzie jest
napisane + 25% sugerujacy jakoby bylo w niej
wiecej pasty. Otoz to nie jest prawda.
Po otwarciu pasty i zerwaniu sreberka ktorym jest
ona zaplombowana okazuje sie ze jest tam powietrze.
Po nacisnieciu tubki robi ona takie "prrrrrr" i nasze + 25%
nagle w jakis magiczny sposob znika.
Uwazam ze nalezy ten problem naglosnic.

dziekuje za uwage

Kot