jaki dysk szybki i cichy

Autor: tomasz <tomas_at_nospam.brak.maila.pl>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 18:33:47 MET DST

Witam
Posiadam obecnie samsunga 250 gb sata ala brakuje mi miejsca ze wzgledu
ze mam sporą kolekcje muzyki wav i flac.
Chcialbym sobie zmienic dysk na jakis okolo 400-500gb.Co polecicie?
Wazne zeby byl bardzo cichy bo lubie czasem sluchac cicho muzy na moim
sprzecie
hifi.Widzialem kiedys w chipie test i byly tam jakied wd z przezroczystą
pokrywą.
Raptory widzialem sa drogie i ponoc glosne .Samsung obecny jest w miare
cichy
ale przy odczycie czegos strasznie chrobocze.Szybkosc tez jest istotna
dla mnie.
Pozdrawiam