Re: Jaki monitor kupic? / LCD 22 Wide /

Autor: .mit. [Mietek S.] <mietek.stolarz_at_SPAM.NO.onet.eu>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 15:06:33 MET DST

Z powyższych to tylko NEC. Kuzyn kupił tydzien temu iiYame 22" i wydaje mi
się że to jest najlepsza panorama 22" do 2000 zł.

> Nie warto kupować taniego śmiecia.
> Nie warto kupować panela bez wejścia cyfrowego (DVI).
> Nie warto kupować panela z matrycą TN.

Zgadzam sie

> Dzisiaj to nawet wątpliwy jest sens kupowania panela
> panoramicznego, poza sytuacja kiedy z założenia będzie
> on używany do oglądania filmów.

Może dlatego warto że panel panorama 24" jest dużo tańszy od zwykłego 21", a
panorama 26" jest kilka razy tańsza od zwykłego 22" !

> Zresztą może wyjaśnisz dlaczego wolisz panel 1600x1000 zamiast
> 1600x1200 ?

Też bym wolał mieć zwykły (4:3), ale są zbyt drogie, panoramy są tańsze i
można się do nich przyzwyczaić.

MS