Myszka swieci caly czas

Autor: Krzysztof Lebecki <lebecki-hates-SPAM_at_ifpan.edu.pl>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 14:50:21 MET DST

Witam,
Mam standardowy problem: kupilem sobie w końcu myszke optyczną i mi ona w
nocy świeci (choć windows jest down). Oprócz rozwiązań standardowych typu:
wyłączać zasilacz, wyłączac listę zasilającą, wyłączać korki, wurzucić
myszkę, etc. szukam rozwiązania innego:
Chcę to zrobić albo z poziomu BIOS, a może jakąś zworą na płycie głównej
(znalazłem takie rozwiążanie w sieci, ale dla innej płyty). Czy myślicie, że
mi się uda? Jakieś rady?
Układ:
- mysz PS/2
- windows XP SP2
- płyta giga-byte GA-8VM800M
- BIOS ver. 1.7 (lub coś w podobie ;))
Najnowszy dostępny BIOS, to jest 7, myślicie, że jest szansa, że jego
upgrade pomoże?
Pozdr, KL