Re: Dobry monitor LCD i problemy - pomóżcie

Autor: Mariusz <mk_at_namyslow.net>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 12:16:30 MET DST

On 12 Paź, 12:06, "Player" <pla...@noooooooooooooo.pl> wrote:

> hmm... zdjęcie jest robione na wprost... a widać lewą jasniejszą stronę...

Aha, myślałem, że chodzi o defekt na boku. Rozjaśnienie też widzę od
dawna, ale wcześniej jakoś to olewałem ale teraz pomyślałem, że kurde
za co w sumie zapłaciłem 3,5 kzł...
Ude4rzę do sklepu, wcześniej przy kupnie mówili, że do 6m wady
wymieniają (piksele itp.). Monitor ma 5 lat gwarancji tak czy siak na
wszystko (z limitem 16h dziennie - średnio).

Mariusz