875p neo nie rusza

Autor: zpos <eetruss.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 09:57:55 MET DST

hi!
mam problem z płytą 875p neo (+radeon x800 + 250gb sata + 2x80 ata)

kiedys spalil mi sie zasilacz (chieftec 420 302) wstawilem zastepczy 300w
noname na troche by chodzilo. gdy go podlaczalem mialem problem z
uruchomieniem kompa, ale jakos sie wlaczyl (nie wiem czy pomoglo ruszenie
kabelkow czy co?) najpierw mialem na d-bracket (diody diagnostyczne) kod: cz
cz zi cz (initializing keyboard controller), ale sie naprawilo...

musialem poodlaczac od tego prowizorycznego zasilacza (przenosiny, a lezal na
podlodze) po podłączeniu ten sam sygnal. grzebie, nic. mowie: poczekam na
nowy zasilacz (kupilem to samo)...

i teraz: powypinalem wsjo i wpialem jeszcze raz i nic:( podpialem tylko dysk
i grafike i dalej nic, zrobilem clear cmos (nawet zmieniłem baterie <wlasnie
czy np rozladowana bateria ma wpływ na czyszczenie?>) i dalej to samo:(

nawet mi się ekran nie włącza, zero sygnału na monitor, to na samym starcie
się dzieje. co ja mogę zrobić w takim wypadku jeszcze?

pzdr zpos