Re: Jaki monitor kupic? / LCD 22 Wide /

Autor: RadoslawF <radoslaw_at_poczta.emitel.pl>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 09:43:54 MET DST

Dnia 2007-10-12 09:02, Użytkownik Maciek napisał:

> A widzisz to juz podchwytliwe pytanie.
> Bo jesli masz na myśli róznice pomiedzy dwoma 22 calowymi monitorami - a
> czego jeden 16:10 a drugi 4:3 to zauważ ze ten 4:3 jest fizycznie węższy
> (i wyzszy) zatem nie mozesz porownywac jego 1600 pixeli z 1600 pixelami
> z 16:10. Dlaczego?

Mogę porównywać. Do pracy zawsze interesuje mnie większa powierzchnia
użytkowa a w tym przypadku panorama przegrywa.
I przesuwanie wszelakich przycisków na krawędzie nie zmieni
sytuacji że panorama oferuje mniej miejsca.

> Bo ja na przyklad uzywajac przez jakis czas LCD 19 cali i 17 cali -
> oba jednakowa rozdzielczosc - w tej 17 musialem powiekszac czcionki.
> Pixele byly tak male ze oczy meczyly sie probujac cos doczytac.

Współczuje wzroku. Nie kupuj laptopa bo tam przy 15 calach
będziesz miał rozdzielczość taką jak w stacjonarnych 17 i 19.
I dopiero będziesz miał problem.

Pozdrawiam