Re: Zestaw biurowy do sprawdzenia.

Autor: Tomasz <tomusiolekWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 23:18:25 MET DST

> Może nie ma się do czego przyczepić? :) Zadbałeś o wszystko - karta
> chłodzona pasywnie, płyta bez wiatraczków... o, wiem - po co Geil do

 Bo wolę troszkę dopłacić i nie mieć problemów z pamięciami (zwłaszcza, że to
nie moje pieniądze ;)). To komputer dla szefa i każda usterka, nawet nie
wynikająca z moich zaniedbań, nie będzie mile widziana ;).

> konfiguracji biurowej? Nie brałbym też myszki A4tech (zdecydowanie radzę
> coś bardziej firmowego - Microsoft, Logitech) ani czarnej klawiatury (dla

 A ja mam właśnie inne doświadczenia. Miałem kilka myszy Logitech (tych
tańszych) i nie byłem z nich zadowolony. Miały tendencję do uciekania kursora
(znikał na chwilę a potem nagle pojawiał się w lewym górnym rogu), co trochę
dezorientowało. I było to kilka myszy na różnych komputerach i z różnymi
sterownikami.

> kogoś, kto nie pisze bezwzrokowo jasna będzie lepsza) ani monitora z
> czarną ramką (która stanowi za duży kontrast dla obrazu).

O tym nie pomyślałem.

Dzięki.