Re: Samsung 206BW czyli naczytałem się o TN...

Autor: Wojtek /aquaz/ Dziubinski <wojtek.dziubinski.usun_at_wywal.gmail.com>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 22:27:20 MET DST

Coż.

Byłem, widziałem - oglądąłem przeróżne monitory z różnymi matrycami.
Widziałem kilka monitorów z matrycami innymi niż TN (*VA) i czasami
okazywało się, że wyświetlają one obraz gorzej niż niektóre TN (sprzedawca
podłączył mi bezpośrednio do źródła, żeby nie było przekłamań z n-tego
splittera VGA).

Zostałem przy Samsungu i nie żałuję. Przy okazji podpisuje się obiema
nogami i rękami, pod tym, że trzeba iść do sklepu i obejrzeć - tak
najlepiej.

--
Wojtek /aquaz/ Dziubiński