Re: bezdźwięczny PCet

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 22:02:41 MET DST

BartekK pisze:
>> Np. taki z grzejnikowatym P4?
> Tak

> Dlatego trzeba wybierać procesory które

Czyli jednak nie każdy blaszak, bo są też takie z P4. A nie rozmawiamy
tutaj o wymianie całego sprzętu i kupnie energooszczędnego tylko
wyciszeniu obecnego.

> Nie twierdzę że sugeruję że to jest łatwe proste i przyjemne, że
> wystarczy kupić najtanszy komputer z C2D i mamy bezdźwięczny komputer.

Prędzej z 35W Athlonem X2 serii EE.

> Ale tym bardziej nie pozwole twierdzić że laptop za 2000zł w promocji
> będzie niezawodnym ultracichym demonem prędkości, w którym jedynym
> odgłosem jest zgrzytanie zawiasów matrycy...

Również się z tym zgadzam w 100%, co też napisałem już wcześniej.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl