Płyta główna dla dziadka (Duron 1800+)

Autor: Paweł W. <pawelek_79_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 20:45:24 MET DST

Witam.
Poczytałem trochę archiwum i znalazłem takie polecane płyty pod Durona
1800+:
Gigabyte ZX-7 DualBIOS
MSI K7TPro2A,K7T Turbo-R
Soltek 75KAV

Czy jeszcze coś do tego możecie dodać?
Czy każda z tych płyt będzie miała USB 2.0 ( nie we wszystkich opisach
wymieniana jest generacja USB, więc nie wiem, czy regułą jest 2.0, czy
bywa)?
Pamiętam, że kiedyś się mówiło, że czipsety Nvidia są najlepsze pod AMD,
czym istotnym różni się on od czipsetu VIA?
Dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam
Paweł W.

--