Re: Co polecacie na P35?

Autor: kN <kN_at_yahoo.com>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 14:59:59 MET DST

Użytkownik "ktos" <teka@snn.pl> napisał w wiadomości
news:fel4s3$i0f$1@mail.ssn.pl...
> cut
> cut
>
> i chyba racja, z uwagi na to, że komp cały składam w sklepie, to np.
> przykrość związana z brakiem stabilności działania systemu z powodu
> niekompatybilności ramu z płytą etc. mnie (raczej) ominą

Nie zakladaj z gory, ze problemy musza wystapic. Oprocz opinii tutaj z grupy
poczytaj testy plyt (ale nie traktuj ich jak wyroczni, bo bywaja bardzo
stronnicze), opinie pisane na forach (nie pisze tutaj o forum np. Onetu czy
innej WP ;) ), popytaj w sklepie/ach na temat reklamacji danej plyty i na
tej podstawie jakas tam opinie sobie wyrobisz.

Pozdrawiam
kN