Re: Co wymienic - grafike czy procek? (OT)

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 13:57:35 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek" <prosze@czytac.fontem.lucida.console9> napisał w
wiadomości news:feit4a$jqe$1@news2.task.gda.pl...
> 10 dni wystarczyć ma na to, abym się uzależnił?
mnie wystarczylo :) od 2 lat nie gram nic w innego, a gralem we wszystko co
sie dalo :) choc tak naprawde wciagnalem sie po 2-3 miesiacach, bo 1 postac
leveluje sie dlugo i content endgamowy jest raczej tylko w sferze marzen
przez pierwszy kwartal lub 2. kazda nastepna postac idzie juz duzo szybciej,
a dobra gildia przenosi na zupelnie inny poziom cala rozgrywke.

> Mam kilka dodatkowych dni w tygodniu. ;)
jak myslisz, ze masz przez nastepny rok lub wiecej to polecam, najlepsza gra
jaka kiedykolwiek powstala, bo sie nie nudzi (mi przynajmniej). jesli dobrze
pokierujesz wlasnymi losami i nie utkniesz jak stado baranow, ktorzy po
tysiecznej wyrzynie w battlegroundzie stwierdzaja, ze zrobili juz wszystko,
a nie zabili nawet cwierci bosow to bedziesz mial spora frajde.

a co do sprzetu to kazdy wspolczesny notebook z core duo i karta nie z
chipsetu spokojnie pociagnie temat. klopoty z wydajnoscia zaczynaja sie
dopiero z bardzo duzymi rozdzielczosciami (pow. 1600x1200).

for the horde!

tbg.