Temperatura Aux 119 stopni - Gigabyte 7600GS

Autor: Tomek <tokonop.Wywal.To_at_gazeta.pl>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 13:02:52 MET DST

Witam
Właśnie zauważyłem w programie Everest że przegrzewa się karata graficzna,
czujnik AUX wskazuje 119 stopni (niezależnie czy komputer pracuje długo
czy dopiero został włączony). zrzut:
http://konopelski.info/workshop/pages/item56/content/EVEREST_czujniki.png
Słyszałem że przy temperaturze 120 stopni dzieję się coś niedobrego z
kondensatorami. Komputer jest całkiem nowy. Wiatraka na kartę nie chcę
kupować bo będzie hałasować a w gry 3D gram bardzo rzadko . Karta to:
Gigabyte 7600GS 512MB 128Bit PCI-E DDR2
http://proline.pl/shop.php?prodid=GIGA+7600GS+512+PCIE

No i do końca nie jestem pewien czy to karta, szyna na kare czy
zasilacz...

Czy jest się czym martwić ?