Re: Co polecacie na P35?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 10:23:38 MET DST

Marcin P. wrote:

> Rozwiń, proszę ?

- niestabilne napiecia CPU
- slaba wspolpraca z pamieciami, problemy z kompatybiloscia RAMu
- problemy z karta sieciowa Attansic
- problemy z kontrolerem PATA/eSATA
- jakic dupek z BIOSu wywalil tryb AHCI dla kontrolera ICH9 (wiec z listy
mozna wybrac tylko "IDE") wiec o NCQ mozna zapomnieć
- support dziala jakby go nie bylo (na moje pytanie "Czy i jak mozna
uruchomic WakeOnLan na tej plycie", dostałem po 10 dniach odpowiedz "Tak, ta
płyta umożliwia WakeOnLan")

wiecej problemów z ta plyta mozna poznac na forum Asusa:
http://vip.asus.com/forum/topic.aspx?SLanguage=en-us&model=P5K&board_id=1

--
pozdrawiam
      Mikolaj