Re: O drukarce HP slow kilka

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 09:32:33 MET DST

> HP to złom na resorach. Sam narzekam na mojego HP. ;) Bierze krzywo
> papier, w trybie szybkim tekst nie jest prosty (kalibracja nie pomaga).
> Potrafi zawiesić się kiedy najbardziej jej potrzebuję. :| Nie jest to moje
> subiektywne odczucie, ale i moich znajomych posiadających HP. :)

no z tym sie nie zgadzam, mam pod swoja opieka kilkadziesiat drukarek HP i
niemamy z nimi zadnego problemu:) ja pisalem o obsludze w centrum serwisowym
HP a nie o samym sprzecie ktory wiadomo moze sie zepsuc czasami(chociaz na
minus HP jest to ze w 4200 padly na 4 printserwery i nie podlegaja wymianie
pozagwarnacja mimo ze sa z tej samej seri:) ale inna seria tych
printserwerow podlega wymianie:)
ale to sa detale, bo normalnie te drukarki robia bezproblemowo przebiegi od
jednej naprawy glownej do drugiej i nic im sie nie dzieje a tluka po
kilkaset tysiecy stron pomiedzy przegladami :)
ja polecalem i polecam nadal HP, ale wiadomo ze jak drukarka kosztuje
200-300 zł to oni ekonomiczna nie bedzie ani super dobra tez nie bedzie:)
natomiast sprzet z seri 2xxx i wyzej jest moim zdaniem bardzo udany:)

--
pzdr
piotrek