Re: Problem z konfiguracją notebooka HP 6715s

Autor: Mateusz07 <matdob_at_o2.pl>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 08:50:11 MET DST

> Sprawdż czy WLAN jest włączony w biosie.

Tak, jest włączony.

> Stery do wifi to Intel
> PRO/Wireless Drivers. Ewentualnie z Broadcom jak nie masz Intela.

Jest Broadcom, pomogło instalowanie sterów ze strony hp.com zamiast z
hp.pl :-)

> I nawet jak Ci sie wyda że po kliknięciu w Intel PRO/Wirelees Drivers sie
> wszystko zainstalowało to musisz wejśc w katalog z ta niby instalacją i tam
> będzie taka aplikacja z niebieska ikoną i to trzeba odpalic aby zainstalowac
> sterownik.

Ok, dzięki - spróbuję i tego.

> Nieznane Urządzenie to moze być Bluetooth skoro nie masz karty sieciowej.

Nie wyraziłem się jasno. Kartę sieciową to ja tam mam (właśnie jakieś
Broadcom Ethernet cośtam i Broadcom WLAN cośtam - nie mogę dokładnie
powiedzieć bo nie mam go przy sobie) No własnie, chodziło o to że net
z którego korzystam by pisać te słowa mam w pracy a lapka w domu,
gdzie internetu po prostu nie ma. Karta sieciowa jest.
Bluetootha nie ma. Konfiguracja tego lapka tu:
http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/10861/

Dzięki za pomoc, napiszę jutro jak się sprawa zakończyła.

Mateusz
[url="http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/10861/"]link[/url]