Jaki laptop do 2, 5K warto sciagnac z USA/ebay.com? Core (2) Duo, maly wyswietlacz (11-13cali).

Autor: <pmolski_at_ant.pl>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 00:06:08 MET DST

Witam,
zastanawiam sie nad sciagnieciem z USA (zakup na ebay uzywki lub
nowki) laptopa. Znajomi przyjezdzaja w lutym ze Stanow.
Laptop ma sluzyc do prostego DTP (robienie ksiazek i grafik) i foto
cyfrowej (semi-profi). Chce wydac do 2,5 tys zlotych. W pierwszej
chwili myslalem o macbooku z Winda - dwa systemy w jednym komputerze.
Przestraszylem sie jednak serwisu Apple w Polsce - koszmar. W razie
awarii mam komputer w naprawie przez pare tygodni za kupe kasy.
Zastanawiam sie nad calkowita rezygnacja z OSX i przesiadka na Winde.
Teraz pracuje na starym maczku i Athlonie 3200 - jest dobrze ale
mogloby byc (duzo) szybciej.

Wymagania (jezeli realne):
cena do 2500 zl
Core (2?) Duo
lepsza grafika (macbook - zintegrowane cos zamiast karty grafiki)
wyswietlacz - lepszy niz w macbooku
pamiec - 2-4 GB
maly i lekki - 11-13 cali - bedzie pracowal z zewnetrznym monitorem
(stacja dokujaca???)
sensowny serwis w Polsce - pewnie gwarancji nie uznaja ale normalne
terminy napraw i ceny.
Nie znam sie na notebookach. Gdzies mi tam brzecza jakies nazwy - Sony
Vaio, Toshiba, Acery - co warto wybrac dla siebie?

Link do ebay.com - komputery http://computers.ebay.com/ ;)

pozdrawiam
TIA
Piotr