Re: Komp za 1000zł [OT]

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 21:01:37 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "PAndy"
>znaczy sie pewnikiem nalezysz do rzadzacej elity... twoim zdaniem 10
>tysiecy ma podazac za 39 milionami - ciekawy punkt widzenia zwlaszcza w
>obliczu nadchodzacych wyborow...

Ciekawe rozumowanie. Rządząca elita ma prawo w dupie, bo społeczeństwo
oczekuje działań "szeryfskich", a nie zgodnych z
prawem/procedurą/whateverem. Liczy się cel, a prawa są uchwalone przez
"onych".

--
[------------------------] Nawet bubel po stu latach staje się cenionym
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] antykiem.(Wojtek Moszko)