Re: LCD a częst. odświeżania [OT]

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 12:44:11 MET DST

"Tom01" <biuro@mastiff.pl> wrote in message
news:fegdn0$hhi$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nieładny przytyk, tym bardziej, że przytoczony przez Pana artykuł nie
> dotyczy monitorów.

no coz, ja nie reklamuje sie z FAQ w ktorym sa bledy... a technologia
wyswietlania jest ta sama i oczy te same wiec i percepcja obrazu
identyczna
nie mam nic przeciwko reklamowaniu FAQ ktory pomaga rzeczywiscie
uzytkownikowi i odpowiada na wiekszosc pytan, jestem przeciwny FAQ ktory
wprowadza w blad dajac czesciowo niepoprawne informacje na tematy
percepcji obrazu i technologii wyswietlania
prosze tego nie traktowac personalnie bo raczej ciesze sie z tego ze
komus chcialo sie cos takiego zrobic ale slowo profesjonalny w
sygnaturce naprawde do czegos zobowiazuje

pozdrawiam przepraszajac za ewentulne zbyt ostre postawienie sprawy.
p.a.