Re: Co polecacie na P35?

Autor: Marcin P. <lelec_at_op.pl>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 11:43:57 MET DST

Użytkownik "Maciej K." <ubi2cowz@o2.pl> napisał w wiadomości news:fei5nk$etc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Miałem 3 płyty gigabyte, wszystkie były dobre, stabilne. GA-P35-DS3 nie dość
> że jest wydajna, stabilna, to jeszcze zbudowana z nowoczesnych kondensatorów
> (wersja z literą D). Nie będą chrobotać. Mają kilkukrotnie większą
> żywotność. Polecam.
> Użytkownik "Jacek W." <jacek@tridex.com.SPAM.pl> napisał w wiadomości

A może P5K? Ja muszę dziś podjąć decyzję zakupową. Zależy mi na
- stabilności
- wydajności /raczej nie wydajność gier, ale do prac graficznych
- cenie
- wyposażeniu / firewire
- OC / Q6600 2.4 @ 3GHz?

Czy Gigabyte - czy Asus?
Do tej pory u mnie ECS K7VTA3 daje radę... ale Duron ... porażka :/

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin