Re: Kabel sieciowy odlaczony

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 11:14:11 MET DST

Dnia Wed, 10 Oct 2007 10:44:51 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> A świeci diodą linku, jeżeli ją ma?

Ma dwie, jedna od predkosci (nie swieci - w instrukcji to oznacza, ze
podlaczona w trybie 10Mbit, zielona 100, pomaranczowa 1Gbit), druga od
activity - mruga w czasie transferu, co ciekawe, ta druga zauwazylem, ze
mrugala przez 1-2 sekundy, ale tylko raz mi sie to udalo zaobserwowac w
ciagu kilku minut. A kabel niby ciagle "nie podlaczony".

> Do tego samego portu switcha/routera?

Tak, w tym samym dziala.

> Bo gdyby nie wycofywano, to nikt nigdy by pewnie na PCIe
> nie przeszedł. W pewnym momencie trzeba wymusić na produ-
> centach kart rezygnację z PCI i oczywiste jest, że w tym
> okresie przejściowym cierpieć będą właśnie konsumenci.

A ile ten okres przejsciowy bedzie jeszcze trwal? Bo cos mi sie zdaje ze to
idzie w lata. Co prawda nie sledze pilnie rozwoju tych zlaczek, ale PCI-E
juz chyba ma troche stazu?

pozdrawiam
Norbert