Re: [OT]Re: Budżetowy LCD - DVI czy D-Sub?

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 11:08:39 MET DST

Leszek K. <leszek60.wytnij> wrote:

> Nie jestem specjalistą od linuksa. Pół godziny zajęło mi wyszukanie
> odpowiednich źródeł i jakieś pięć minut zainstalowanie pod nowym suse
> x1800. Jedyny zestaw linux+ati to mi wybrał jaja jakieś 8 lat temu. To był

I pewnie równie szybko może to się sypać. ATI+Linux=wielki błąd. Jak
dotąd już 2 razy obiecywali gruszki na wierzbie, więc nie ma co im
wierzyć, dopóki nie wywiążą się z ostatniej obietnicy.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/