Problem z konfiguracją notebooka HP 6715s

Autor: Mateusz07 <matdob_at_o2.pl>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 08:36:04 MET DST

Witam,

Kupiłem HP 6715s, zainstalowałem XP PRO + SP2, potem sterowniki ze
strony producenta. Niestety w menadżerze urządzeń nadal widnieją dwa
urządzenia ze znakiem zapytania: Karta Sieciowa i Nieznane Urządzenie.
Jestem w kropce, zwłaszcza z tą kartą sieciową. Jest na tej stronie
taki programik: HP Wireless Assistant i on po zainstalowaniu sterów do
sieci informuje, że urządzenie jest wyłączone w menadżerze urządzeń -
co nie jest prawdą, bo tam jest tylko napisane że urządzenie nie
działa poprawnie, ale że jest włączone. Co z tym zrobić? Co radzicie?
Natomiast to "nieznane urządzenie" to już dla mnie zupełna zagadka.
Dodatkowo komputer co jakiś czas wydaje krótki dźwięk z PC speakera,
taki jak przy bootowaniu.

Bardzo proszę o pomoc.

Mateusz

PS: Zapomniałem dodać, że lapek nie ma podłączenia do internetu, więc
ewentualne "dobrodziejstwa" witryny Windows Update, którą XP z uporem
maniaka mi poleca, odpadają. Muszę ściągnąć rozwiązanie w pracy i
przynieść do domu, zainstalować.