Re: wifi lan - usb czy pcmcia

Autor: xxxx <axxa_at_wp.pl>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 07:55:08 MET DST

Był 10 październik 2007 roku (środa) gdy o godz. 2:12, wszystkim znany
*Grzegorz Nowak* napisał(a):

> A jeszcze lepiej minipci jesli lap ma zlacze w srodku.

Pytanie zadałem między innymi dlatego, ze w ofertach przy karcie na usb
widziałem czesto możliwość podpięcia dodatkowej anteny czego nie zauwazyłem
na kartach PCMCIA. Nie wiem jednak (nie mam żadnej praktyki) czy taka
antenka cos daje (w sensie zasięgu) i czy to jest poważny argument do
rozważań.

--
Pozdrawiam