Re: Problem - HELP !!!

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 02:14:55 MET DST

Użytkownik "Benjamin" <kapoeira@op.pl> napisał w wiadomości
news:fegdtb$oaj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Mam pytanie związane z urządzeniem wielofunkcyjnym EPSON DX5050. Po
> wyczerpaniu się jednego z
> oryginalnych tuszy (drukarka kupiona w czerwcu) zakupiłem zamiennik i
> zainstalowałem go w drukarce.
> Niestety, sprzęt go nie "widzi". Czy sprzęt ten działa z zamiennikami czy
> tylko z oryginalnymi
> tuszami? Spotkałem się też z opiniami, że w nowszych modelach EPSON
> urządzenia "pamiętają zasobniki,
> z jakimi współpracowały. Czy to prawda? Proszę o pomoc, bo mam sprzęt a
> niestety nie mogę z niego
> [...]

ja juz dawno nie korzystalem z epsonow, ale fakt jest, ze w niemal kazdym z
nich byl problem z zamiennikami - tylko oryginaly czytal bez problemu... nie
wiem, czy w zamiennikach byl za gesty tusz, ale nie chcial on przechodzic z
pojemnikow do glowicy, a jak juz zadzialal, to po pewnym czasie zatykal
glowice - wtedy czyszczenie drukarki i wycofanie na pare dni z uzytku -
czyli bez sensu...
Olalem w ogole epsony, bo za duzo czasu mi zajmowaly... HP rulez (mowie
oczywiscie o atramentach) ;)

Ale z praktycznych uwag - czasami robilem tak (czasem pomagalo):
- kladlem kartke na podlodze (albo cos, zeby podlogi nie zabrudzic)
- pojemnik dyszami w dol i z calej sily wstrzasalem w taki sposob, zeby tymi
dyszami cos wylecialo na podloge
- jesli pare kropli wycieklo, to znaczy ze dysze nie sa zatkane
(przynajmniej czesciowo) :)
- mozna robic zamiennie z delikatnym myciem ciepla woda

Pozdrawiam
Michal