Re: zasięg wifi

Autor: Bucz <ROT13_sverchapu_at_tznvy.pbz_ROT13>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 01:41:58 MET DST

Piter pisze:
> aha mam jeszcze pytanko, czy każda karta sieciowe może robić za AP bo
> niektóre mają tylko wspomniane Ad-hoc i infrastructure a inne mają jeszcze
> software AP

moze - zalezy od sterownikow jakie sobie zaaplikujesz
chyba najbardziej odpowiednie w tym wypadku beda karty na chipsecie atheros

co do wczesniejszego twojego pytania to wzmacniacz w niczym tu nie
pomoze, bo hotspot bedzie mial dalej swoje 50mW, w przenoscni - "to ze
twoj sygnal doleci do hotspota nie zapewni ci tego ze hotspot doleci do
ciebie"

--
Bucz
www.wiejskituning.com.es