Re: [OT] Opierdol

Autor: Polski Hydraulik <polski_hydraulik_at_ŒĆÓŁŃŻpoczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 00:21:23 MET DST

Mariusz Kruk napisał:

> Jeszcze byś zmienił program na taki, który potrafi poprawnie nagłówki
> kodować.

Standardowe "viśta vio" i systemowa poczta.

> A jak już się czepiami, to popracuj nad interpunkcją.

Po wysłaniu posta zauważyłem, że zjadłem nieco kropek. Jeśli jest coś więcej
ponad to, chętnie przyjmę uwagi - polonistka w technikum twierdziła, iż zbyt
szczodrze używam przecinków ;)

> Aczkolwiek chwali się prawidłowe (to rzadkie dziś) użycie "żeś".

Dziękuję.

Co do reszty: nie jestem purystą i jakoś nie ruszają mnie "byki". Natomiast
co do "an" mam uraz - i gdy widzę lub słyszę, że ktoś z bliźniaków "ą + ę"
chce zrobi trojaczki, dostaję białej gorączki... Już nawet żonę oduczyłem
tej kofiguracji ;) I dla rozwiania wszelkich wątpliwości: z wykształcenia
jestem magistrem inżynierem (A.D. 2000), nie polonistą*

Pozdrawiam,

PH

* Proszę bez komentarza w stylu "to widac" ;)