Re: Asus P5K-E WiFi, C2D E6550 @3,16 i zgryz...

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 09 Oct 2007 - 23:40:28 MET DST

Piotrwarez napisał(a) w poście z dnia 2007-10-09 23:12:
> Wygląda na to że coś jest nie tak z płytą, ew z zasilaczem. Może spróbuj
> startować kompa na innym zasilaczu.

Sprawdzę.

> Ostatnio widziałem kilka Asusów uszkodzonych na dzień dobry...

Toś mnie pocieszył. :(

> A Asusa P5N-E o podobnych objawach od razu
> wymieniałem u sprzedawcy i dalej nie pytałem co było nie tak.

O P5N-E zbyt wiele pochlebnych opinii nie słyszałem. W firmie na 10
komputerów składanych z tymi płytami, dwie wróciły do serwisu.

> Nowa płyta działała normalnie. Czasem jest tak że Asus nie lubi pamięci w żółtych
> slotach - może zmień na czarne.

Obsadzone są wszystkie sloty - kumpel ma 4*1GB

> A jak to wszystko nie pomoże to niech kumpel odda płytę do serwisu.

Najpierw chcę się upewnić, że to faktycznie płyta. Ale to już któryś z
kolei głos wskazujący, że to właśnie ona niedomaga. :(

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk                ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Jeśli uważasz kobiety za słabą płeć, spróbuj w nocy przeciągnąć       ]