Dobra matryca 17''

Autor: hf-commander <ssb_at_hot.pl>
Data: Tue 09 Oct 2007 - 20:52:41 MET DST

Witam,
szukam porządnego notebooka z dobrą matrycą 17''. Pojawiła się Toshiba
X200, ale nigdzie nie mogę jej zobaczyć aby sprawdzić działanie
matrycy. Była już testowana i wyniki nie były rewelacyjne.Poza tym nie
ma pełnej rozdzielczości HD. Super matryce są w Sony Vaio. Ogładałem je
w Japonii i są nie do pobicia. Jakie notebooki mają jeszcze dobre
matryce?
Może ktoś pracuje na Sony Vaio AR31S i podzieli się spostrzeżeniami? A
może znajdzie się właściciel Toshiby X200?
Pozdrawiam.
Sławek