wadliwy kondensator?

Autor: Maciej K. <ubi2cowz_at_o2.pl>
Data: Tue 09 Oct 2007 - 20:30:46 MET DST

Witam. Niedawno zakupiłem płytę główną firmy Gigabyte
M57-SLI S4, procesor AMD 64 4400++, markowy zasilacz 450W BeQuiet, karta
graficzna Galaxy 8600GT. Otóż zauważyłem, że gdy komputer wykonuje pod
windowsem operacje intensywnie wykorzystujące procesor (w grach problemu nie
zauważyłem), gdy przełancza się okienka z obszerną zawartością do innego
okienka, gdy przegląda się obszerne strony www oraz duże dokumenty chociażby
pdf , szczególnie gdzie występują zdjęcia, coś na mojej płycie zaczyna
chrobotać. Dźwięk przypomina iskrzenie prądu, jakby zwarcie, i dochodzi z
rzędu kondensatorów na lewo od procesora. Przyjrzałem im się, nie dostrzegam
opuchlizny ani wylewów. Niemniej gdy tylko obciążę procesor, hałas znowu
zaczyna być słyszalny. Co to może być? Czy mam oczekiwać rychłego zgonu
komputera? A może to normalne ? Nagrałem owo chrobotanie, udostępniam w
linkach:
http://rapidshare.com/files/61404526/Wave1.mp3
http://rapidshare.com/files/61404932/Wave2.mp3
http://rapidshare.com/files/61405621/Wave3.mp3

Proszę o pomoc, bo nie wiem co robić. Czy mam się wybrać do serwisu? - Z
czym? zasilaczem? płytą główną? kartą graficzną? Każde z nich było kupione w
innym sklepie.