Re: [OT]Re: Budżetowy LCD - DVI czy D-Sub?

Autor: Shive <spamerzy_at_do.gazu>
Data: Tue 09 Oct 2007 - 20:24:59 MET DST

Mich@l napisał(a):
> A mógłbyś wyjaśnić po co w takich zastosowaniach wydajna karta za 400
> zł? Nie lepiej było to wydać na RAM, lepszy monitor, lepszą klawiaturę i
> myszkę?

Będę wdzięczny, jeśli znajdziesz mi słabszą kartę posiadającą dwa
wyjścia DVI.

Co do ramu, myszki itp., w tym komputerze jest już 4GB pamięci, na
myszce i klawiaturze raczej też nie oszczędzam :)

Monitory wystarczą mi najtańsze, mają się na nich poprawnie wyświetlać
okna z tekstem - to całe wymaganie.

--
shive