Memory Remap Feature

Autor: Wojtek Malina <wojtek_malina_at_gazeta.pl>
Data: Tue 09 Oct 2007 - 19:08:35 MET DST

Witam,

Na plycie Asus P5B-E Plus, w BIOSie, Adwanced ktorys Bridge jest taka
opcja: Memory Remap Feature

W tym momencie mam w komputerze 4GB ramu.

Gdy ta opcja jest DISABLED - to bios pokazuje 3GB, Windows (XP Pro)
pokazuje 3GB

Gdy zas ta opcja jest ENABLED - to bios pokazuje 4GB (prawidlowo)
natomiast Windows XP Pro pokazuje 2GB (bez wzgledu czy startuje
standardowo czy z /PAE w boot.ini)

Podpowiedzcie mi, co to za opcja, czemu sluzy i jak ja ustawic, zeby
zblizyc sie do wykorzystania 4GB w Windowsie.

Pozdr
WM