Re: P³yty dwuprocesorowe

Autor: .mit. [Mietek S.] <mietek.stolarz_at_SPAM.NO.onet.eu>
Data: Tue 09 Oct 2007 - 13:47:08 MET DST

> Ci co robi± Top500 najpotê¿niejszych komputerów, pewnie mieli by inne
> zdanie
> ni¿ ty.

Nie jestem specjalist±, ale sporo dobrego s³ysza³em o Opteronach. Sam u¿ywam
AMD od 9-10 lat (mia³em kilka procesorów K6, Duron, Athlon, Athlon 64 i
teraz Athlon 64x2) - zawsze (od ok. 10 lat) kupowa³em AMD, poniewa¿ AMD za
te same pieniadze co Intel oferowa³o lepsz± wydajno¶æ, lub tak± sam± za
mniejsze pieniadze.

To ¿e Intel ma siln± pozycjê na rynku High-End to wiem, maj± w koñcu procki
po 5, 7, 12 i 25 tys. z³ Druga sprawa to producenci oprogramowania, np.
Autodesk i inni czêsto zalecaj± platformê Intel. Z czego¶ to wynika.
Natomiast ja bym tak zupe³nie nie przekre¶la³ AMD.

Nowe Opterony x4 wypadaj± bardzo dobrze -

http://www.amd.com/us-en/Corporate/VirtualPressRoom/0,,51_104_543~119768,00.html

Tu s± benchmarki:

http://www.amd.com/us-en/Processors/ProductInformation/0,,30_118_8796_8800,00.html

MS