Re: Asus P5K-E WiFi, C2D E6550 @3,16 i zgryz...

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 09 Oct 2007 - 12:38:29 MET DST

Agent napisał(a) w poście z dnia 2007-10-09 12:02:
> (ciach...)
> Może przez te restarty cos się w systemie uszkodziło. Zainstaluj
> ponownie lub sciagnij sobie np. knoppixa live cd/dvd i zobacz czy tez
> sie pojawiaja błedy. Jesli nie to masz problem rozwiazany.

Ja pisałem, że mam problem nie z uruchomieniem systemu (bo ten działa
doskonale), ale komputera. Po prostu po kilkudziesięciominutowej
przerwie nie pokazuje się nawet post test, trzeba kilka/kilkanaście razy
albo resetować, albo kompletnie odcinać zasilanie, by wreszcie wstał.

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk                ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Skoro Rafal nie potrafi obslugiwac programu, to znaczy ze program jest]