Problem z urządzeniem wielofunkcyjnym EPSON DX5050

Autor: Benjamin <kapoeira_at_op.pl>
Data: Tue 09 Oct 2007 - 08:32:19 MET DST

Witam
Mam pytanie związane z urządzeniem wielofunkcyjnym EPSON DX5050. Po wyczerpaniu się jednego z
oryginalnych tuszy (drukarka kupiona w czerwcu) zakupiłem zamiennik i zainstalowałem go w drukarce.
Niestety, sprzęt go nie "widzi". Czy sprzęt ten działa z zamiennikami czy tylko z oryginalnymi
tuszami? Spotkałem się też z opiniami, że w nowszych modelach EPSON urządzenia "pamiętają zasobniki,
z jakimi współpracowały. Czy to prawda? Proszę o pomoc, bo mam sprzęt a niestety nie mogę z niego
korzystać. A może poprzez włożenie tych zamienników coś się "spśutało"?

Z góry dzięki

--
Pzdr
Oskar