Re: zasięg wifi

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Mon 08 Oct 2007 - 21:09:07 MET DST

Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 8 październik (poniedziałek),
znalazłem donos TW *Piter*,
o treści cytowanej poniżej:

> nie no nie przesadzaj, z tego co wiem to stacje radarowe tak tylko potrafią
> a one mają znacznie więcej.

ale w impulsie mają znacznie więcej a nie ciągłego nadawania.
Pracowałem na radiolokatorach mających moc ok 1 MW w impulsie i wiem że w
okolicy radia to sobie nikt nie posłuchał :)

--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł ulicami Berlina, coś jednak zdradzało w nim szpiega: może