urządzenie wielofunkcyjne - czego unikać ?!?

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Mon 08 Oct 2007 - 07:00:12 MET DST

Witam,

Noszę się z zamiarem kupna _taniego_ (do 500zł)
"urządzenia wielofunkcyjnego" (druk, skan, ksero),
ale nie mam bladego pojęcia na co się zdecydować,
na co uważać, czego szukać.

Ciągle żyję w przeświadczeniu, że jak coś jest do
wszystkiego, to jest do niczego :). Więc mam lęki :),
ale kumulacja gabarytów (biurko) popycha mnie ku
temu, by jednak spróbować takiej hybrydy :).

Chodzi mi o jakiś sensowny kompromis jakość/cena
(zamknąć się w 500zł). Chodzi o to, żeby w miarę
dobrze spełniało swoją rolę (jakość), było bezproblemowe
(sterowniki, obsługa, soft), nie ważyło 70kg, nie było
kosmicznie drogie w eksploatacji i nie było totalnym
badziewiem (strzelające pod palcami plastyki i wyskakujące
przyciski panelu :)

Coś "środka" za rozsądną kwotę.

Urządzeń jest dużo, więc nie pytam co brać.
Łatwiej będzie zapytać, na co uważać i czego
nie brać, bo ktoś już się sparzył na danej firmie/modelu.

Na dzień dzisiejszy najbliżej mi w kierunku półek z HP.

Z góry dzięki
pozdrawiam
JeRRy