Płyty DL - minusy?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Mon 08 Oct 2007 - 00:27:29 MET DST

Troszke zaczyna mnie denerwowac mala ilosc miejsca na DVD+R zwyklych
jednowarstwowych. Niby 4.5GB ale to jednak nie duzo, gdy faktycznie musze
zrobic spory backup lub po prostu nagrac duzo danych.

Wymyslilem sobie, ze czas troche poprzeplacac, ale pouzywac plyt DL i miec
mniej problemow.
Czy natrafie na jakies problemy, ktore objawia sie dopiero przy plytach
DL?
Nagrywarka to niemlody juz NEC 3540A z firwarem 1.01 (mam koniecznie
updatowac do 1.04?) i znowu nienajnowsze Nero 6.3.1.15 (ono w ogole
supportuje plyty DL?).

Dotychczas nagrywalem jednowarstwowe TDK DVD+R i od paru lat (2?) wszystko
jest w porzadku.
Zmieni mu sie gdy zaczne nagrywac DL'e?

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327