CD/DVD w laptopie DELL

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 22:51:59 MET DST

Witam!

Może ktoś będzie mi w stanie pomóc. Udało się zainstalować system na
komputerze o którym mowa, system instalowany z płyty CD - wszystko
normalnie, ustawienie w biosie, boot z CD, instalacja itp. Jednak po
zainstalowaniu komputer nie chce używać napędu - jest widoczny w oknie
Mój Komputer, gdy włożyć płytę wykryje ją (pojawia się odpowiednia
ikonka), jednak gdyby chcieć wejść do katalogu głównego płyty - nie da
się... Wyskakuje jedynie okienko błędu z informacją, że wystąpił błąd w
łączności z urządzeniem We/Wy.

Próbowałem usuwać urządzenie z Menedżera Urządzeń, to samo z kanałami
IDE. Wyjąłem również kilkakrotnie napęd z zatoki i włożyłem ponownie.
Dalej nic...

Co może być nie tak? Sprzęt czy raczej soft?