Vista cześciowy problem z siecią, pomocy :-(

Autor: Wojtek W <pawciowy_at_gmx.net>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 17:38:05 MET DST

Witam!
Zainstalowałem świeżo zakupiony system Vista Home Premium 64
i mam przedziwny problem z dostępem do internetu.

Platforma to Nvidia 650Ultra, Core Duo2 (Vista ze wszyskimi poprawkami i
najnowsze drivery
Komputer jest podłączony do routera Neostrada.
Zapora Windows wyłączona.

Działa:
1. Windows Update
2 strony WWW
3. dostęp do FTP przez Total Commandera

ale NIE DZIAŁA :-(
1. Skype
2. GG
3. E-mail -działa wysyłanie nie działa pobieranie
4. Grupy dyskusyjne

Mi wygląda to na poblokowne port przez system ale jak temu zaradzić ?

Ten sam sprzęt działa idealnie pod XP i Linuksem.
Laptop z Vistą w tej samej sieci działa poprawnie.

Może ktoś miał podobny problem i jest mi w stanie pomóc :-)

W.W.