Ziman adresu MAC w Vista

Autor: malware <gizmo_at_onet.pl>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 15:23:58 MET DST

Witam.
Chciałbym się dowiedzieć o to jak zmienić adres Mac- owy w laptopie który ma
zainstalowany VISTę ?
Karta sieciowa którą posiada to Realtek RTL8168/8111 Family PCI-e Gigabit.
Wcześniej na XP zmieniałem poprzez Menadżer urządzeń - Karty sieciowe-
właściwości - zaawansowane - network address - i zmieniając tam właściwości
tego adresu i restartując mogłem korzystać z sieci - a tutaj już po tej
operacji nie mogę .
Pytam się ponieważ pierwszy raz mam styczność z vista i laptopem - może coś
źle robię - na pewno .
Może jakaś rada ?
Pozdrawiam
malware