Re: Problemy

Autor: Piotrwarez <piotrwarez_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 12:52:18 MET DST

Ach ci mili i kompetentni serwisanci... Jesli są za głupi żeby stwierdzić
uszkodzenie płyty to opcje są takie:

1. Oddaj im płytę z dokłdmym opisem usterki (tak jak tutaj zamieściłeś)
najlepiej jeszcze z wydrukiem błędów z memtesta z różnymi pamieciami na
pokładzie i zarządaj pisemnego ustosunkowania się do tego co im piszesz. Z
podkreśleniem faktu że pamieci, procesor i zasilacz sprawdzałeś na innym
sprzęcie i wszystko działało.

2. Idź do sprzedawcy zarządaj wymioany płyty na egzempalaż bez usterek. Masz
na to ustawowo 2 lata od zakupu. Przy czym opis ustarki dla sprzedawcy
podobnu jw.

Nie wiem w jakim serwisie to załatwiałeś ale czasem po prostu warto zmienić
serwis - najlepszy byłby serwis producenta a nie "autoryzowany"... Ew
skontaktuj się bezpośrednio z supportem microstara i tam spytaj co dalej
robić.

Miałem kiedyś problem z monitorem samsunga który 3 razy jeździł do serwisu -
przy 2 pierwszych razach zwrócili mi monitor z opisem że jest ok. Nie był bo
obraz drżał. Po czym wysłałem bardzo długiego maila do koreanskiej centrali
z załącznymi dokumentami, opisami itd. W mailu zwrotnym prosli aby go
wydrukować i wysłać wraz z monitorem do serwisu. W ciągu tygodnia przywieźli
nowy.